2012. május 25., péntek

Kulcstartó peyote minták gyereknapra

Híján vagyok ma az időnek, mert este a Szeged Napja nevű felhajtássorozat jegyében Quimby koncert a mai program - szegediek: tessék szépen hömpölyögni a Dóm-térre :) - előtte pedig a Heaven Street Seven-nel tervezzük a bemelegítést (írtak nekem egy dalt, az a címe, hogy Márta, nem fogom tán kihagyni ;) ennek ellenére nem szerettem volna mára sem magára hagyni a Bigyibogyómat meg a friss mintára számító kedves gyöngybolondot sem. Vagyis Téged :)
A napokban azt is megtudtam, hogy a hétvégén gyereknap lesz, már csak ezért sem szabad kis- és nagy gyerekeknek való gyöngyminta nélkül maradni. Ugye.

Hoztam is hármat! Szerintem kulcstartónak a legideálisabbak, vagy mondjuk mobilkütyünek.

Van egy Csőrikém:


De haladjunk a korral, akad itt egy Patrik Csillag is :)


És végül nagy-nagy kedvencem, Pingu következik :)

Peyote minta mind a három, Csőrike és Patrik páratlan peyote technikával fűzendő. Ha segítség kell, innen eligazodhatsz:

http://bigyibogyo.blogspot.com/2011/08/paratlan-peyote-fuzese.html

Ha nincs kedved bajlódni vele, akkor csak hozzá dobsz egy sort hosszában és máris páros peyote lesz belőle.
Következő alkalommal pedig ennek a három mintának a gyöngyszövés változata kerül napvilágra. Remélem, holnap, de az estére való tekintettel ezt nem merem megígérni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...