2012. május 12., szombat

Gótikus peyote ABC I-től M-ig

Először is jó hírrel kezdem: megszáradtak a kabosonok! Elképesztő, őrületes, hihetetlen dolog ez, azt jelenti, hogy szűk két hét alatt készül el egy kaboson! De most legalább tudom, hogy ha kabosonra van szükségem, akkor két héttel előtte meg kell kezdeni a gyártást.
Nagyon szép sima a felületük és jó őket gyurmászni, simogatni. Ma már nem lakkozom le a másik felüket, mert ma betűket terveztem még a gótbetűs abc-be, a következő ötöt :)

Mutatom is az első kettőt, ezek az I és a J. No ez a két betű majdnem teljesen egyforma, nagyon kis különbség van közöttük, de azért van.

I:

I
J:

J
 A maradék három betű pedig a K, az L és az M. Ezekről kivételesen egyértelműen látszik, hogy melyik micsoda. Az egész abc-ben szerintem az M betű a legszebb. De az is lehet, hogy csak elfogult vagyok :)

K:

K

L:

L

M:






No, ha az ékezetes betűket nem számoljuk, elérkeztünk a feléig az abc-nek.

Ennyi mára a betű, mert sok más fontos dolgom is volt ma! Ki korán kel, aranyat lel... ennek kapcsán szereztem ma sok csodaságokat, amikből majd sok szép ékszert lehet készíteni.
Reggel jó korán felkeltünk, ötkor - én még azért rácsaltam egy picikét, mert legendásan nem tudok korán kelni. Tulajdonképpen reggel 8 előtt felőlem akár jó zajos világvége is lehet, nem valószínű, hogy észlelném. A reggel 8 pedig már kiváló eredménynek számít.
Ezt a mai dolgot egészen konkrétan úgy képzeld el, hogy kávéval teli bögre lett köröztetve az orrom környékén életem párja által, mert ennek van némi serkentő hatása az agyamra. Ez egy húszperces procedúra nagyjából, utána kb. dupla ennyi, míg meg is iszom a kávét. Hogy hasson is, az egyáltalán nem következik be olyankor, mikor korán kelek.
Sajnos a drasztikus takarólerántós módszerek rám nem hatnak, ezen megsértődöm és délig alszom.

Szóval így kezdődött a mai nap, aztán kikocsikáztunk Szegeden a Cserepes Sori Piacra és alaposan végigböngésztem mindenféle ékszerszerű képződményt. Egy-két használható dolgot találtam is, persze szétszedtem őket, hogy később felhasználhassam. Remélem, hasznos újjászületésen fognak keresztülmenni. Bár nem magas a küszöb... Beszereztem például egy olyan karkötőt, aminek csak a felét tudom ékszerhez használni, a többi része valami nagyon gagyi aranyutánzat volt.

Holnap vasárnap van :) Ez egyben azt is jelenti, hogy lejárnak az ajándék minták, pontban éjfélkor. Addig viszont még van időd letölteni őket, ha már lájkoltad a Bigyibogyót a facebook-on. Ha még nem, akkor nosza és már töltheted is le őket.
Lehet a jobb oldali ajándékos, mintát ábrázoló képre is kattintani ehhez a művelethez, vagy erre a linkre itt:

https://www.facebook.com/gyongybolond/app_263405287020059

Ezek után találsz majd egy pdf dokumentumot és erre való kattintás után már mentheted is a gépedre az ajándék karkötő mintákat, holnap éjfélig.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...