2012. május 8., kedd

Playboy nyuszis peyote mobildísz

Merthogy a kabosonok nem óhajtanak száradni...

Ha tegnap olvastad a blogot, akkor tudod, hogy lelakkoztam a kabosonjaimat, amiket előzőleg csodálatos színű temperákkal festettem le.
Gondoltam, az lesz a mai program, hogy az alfelüket is lelakkozom. Ez a tervem felejtős, mert már több, mint 24 óra eltelt a művelet óta és még mindig ragadnak.
Magukra hagytam őket, csináljanak amit akarnak - bízom benne, hogy legfőképpen megszáradni akarnak végre - én pedig kerestem magamnak más tennivalót.

Terveztem először is peyote mintát mobildíszhez, valami pillanatnyi áramszünetem lehetett, mert a Playboy nyuszija szerepel rajta.
Itt is van, ha esetleg tetszik:

Ezután el is készítettem, kivételesen ugyanolyan színű gyöngyökből, amilyenek a mintán láthatóak:
  • Jet Black Matte, DB-310
  • Transparent Fuchsia, DB-1310




Csak három nyuszit fűztem, így lehet nekik mesélni a A három nyúl című nagyon kedves verses mesét :) (Tudom, bocsi)

Itt megemlíteném, hogy Reich Károly a világ legjobb gyerekkönyvrajzolója.




Miután alaposan lefárasztottalak, szép estét kívánok meg nyuszi hopp, ígérem, elmegyek aludni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...