2012. május 13., vasárnap

Gótikus peyote ABC - N-S

Úgy tűnik, ma sziporkázom a rossz idős nyavalygásom ellenére, mert rögtön hat új betűvel jelentkezem.
Először is tisztázom, hogy szeretem ám ezt az időjárást, szeretem a rossz időt, az esőt meg az aktuális évszakhoz képest hidegebb időjárást. Meg mikor szürke az ég. (A napsütést meg a meleget is szeretem azért :)
Ennek ellenére ma nem vagyok a topon, idegesít, hogy nem látok semmit és fakók a színek és szunyókálhatnékom van egész nap. Lehet, hogy nem hevertem még ki a tegnapi piacozást :D

Szóval mindenféle nyűg és hiszti ellenére ma megszaporodott a peyote betűadag száma és N-től S-ig megszülettek az új gót betűk.

N:

 
N

O:

O
P:

P
Q:

Q
R:

R
S:

Mikor nem vagyok kibékülve magammal meg a világgal, kétféle taktika válik be:

  • Engedek a takaró-könyv kombó csábításának és elvonulok, pontosabban kivonulok a jelenvaló világból. Film is jó, csak abból több kell.
  • A másik az, hogy egyszerre csinálok két dolgot - lehetőleg persze hatékonyan.
Ma a második fajta taktikámat választottam, nekiálltam vacsorára palacsintát sütni, miközben írom a blogot. Meg persze arra is kíváncsi vagyok, hány palacsinta készül el egy bejegyzés alatt :)
A világ legjobb palacsintareceptje szerint szoktam sütni, kivétel nélkül mindig sikerül és mindig finom. Ha majd felnézel betűzés után a facebook-ra, megtalálhatod a bizonyos receptet is, nem saját, de abszolút bevált. (Lájkolni is érdemes, mert már csak pár óra és eltűnnek az ajándék minták)
A legelsőt mindig rögtön megeszem, miután elkészült, mert az a legfinomabb. De ez titok :)
Ha kész van, jöhet rá a reszelt sajt, mert úgy szeretem legjobban, meg persze üresen. Meg vaníliapudinggal. Meg kakaóval. Meg lekvárral. Nagyjából bben a sorrendben.

No, S-ig megvolnánk a betűkkel, most már le lehet írni azt, hogy magos. Vagy hogy bamba.
Négy palacsintát hoztam össze :)

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...