2012. január 10., kedd

Peyote karika - avagy mit csinálj 15-ös kása nélkül

Úgy tessék nézni, hogy ez itt életem első peyote karikája:



Pár napja már szünet nélkül kutatok peyote karika minta után, találtam is sok gyönyörű karikát - többnyire minta nélkül. Összesen két mintát találtam hozzá, ezt itt:

http://giselea.canalblog.com/archives/2008/09/29/10754034.html

valamint ezt a Kis Juci féle mintát:

http://5letes.hu/news.php?extend.577

Nos, ez utóbbit vettem alapul, bár semmiféle különbséget nem látok a kettő között. Ez nem azt jelenti, hogy nincs is, csak nem néztem át elég tüzetesen, a magyar nyelvű mintákat jobban kedvelem.

Nem úgy csináltam pontosan, ahogy a minta írja, mert nekem most nincs itthon 15/0-s gyöngyöm egy szem se, viszont ha rákattanok valamire, akkor nem bírok el magammal, ráadásul az is képlékeny, mikor juthatok el leghamarabb gyöngyös boltba. Nem fogok tán addig várni, muszáj volt peyote karikát fűznöm.
Így tehát a végeredmény az lett, hogy a belső szűk kört fűztem a 11-es delica gyöngyökből, aztán jöttek ennek mindkét oldalára a kásagyöngy sorok. Cseh kásagyöngyöket használtam, mert ez elég nagy méretű ahhoz, hogy kitűnjön a méretkülönbség, bár ez is 11-es. Állítólag.

A szélét szintén kásagyönggyel díszítettem, csak jó nagy méretűvel :)
Kulcstartó karikát szintén nem tettem bele, mert az sincs itthon.

Ahhoz képest, hogy ez az első karikám, nagyon is elégedett vagyok vele :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...