2013. december 23., hétfő

Első gyöngyhímzésem

Új technikát próbáltam, valamiért kedvem szottyant ugyanis gyöngyöt hímezni. Igazából sok itthon a filc (egyszer jól bevásároltam), egy ideje már szemezek velük és jelenleg ezt találtam a legszimpatikusabb felhasználási módnak. A háttérként szolgáló (ezen fűztem) lila filc is erre a sorsra fog jutni. Aztán találkoztam egy jó kis leírással is horimarikánál, ami megint csak inspirációs hatással bírt.

Elsősége ellenére szerintem szépre sikerült a medál, ezért megbolondítottam még lánc helyett egy mutatós fekete organza szalaggal, így még inkább viselhető különleges alkalmi ékszerként. Mondjuk karácsonyi vacsorán :)






Ééés ha már itt tartunk :)

Nagyon boldog karácsonyi ünnepeket kívánok minden kedves Bigyibogyó Olvasónak :)
Szakíts időt a gyöngyözésre is! Ez akár szlogen is lehetne ;)



2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...