2013. december 2., hétfő

Pinterest

Még múlt héten hisztiztem, hogy nincs fotóalbumom vagy galériám, ahol minden merényletemet meg lehet tekinteni anélkül, hogy végig kelljen rágni magad a blogon. Eddig a blog volt az egyetlen felület, ahol többnyire minden megtalálható, de hát ez mégsem alkalmas galériának - sok a rizsa meg nincs tematikus rendezés sem, valamint max öt bejegyzést látsz egyszerre.
Szóval kellett már nagyon valami áttekinthető, na.

Több hónap passzivitás után végre ráncba szedtem a Pinterest regemet és csináltam külön albumot a már kész ékszereknek és az összes mintámnak, úgyhogy a galéria-kérdés egyelőre megoldódni látszik :)
Még nincs fent minden - sőt -, mert kb. 60 pin után nagyon finoman kikosarazott a Pinterest, hogy hát ők nagyra értékelik a lelkesedésemet, de vegyek már vissza. Lefárasztottam őket egyelőre, nézzek be később.
Hát jó legyen, pihenjünk picit.
Addig is nagy szeretettel ezúton meghívlak, hogy kövess engem Pinteresten :)
http://www.pinterest.com/martakajari/

A mintás tábla egyelőre üres, de amint ismét szóba áll velem a Pinterest, töltöm azt is :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...