2012. január 18., szerda

Karika még

Nem hagyott engem nyugton ez a karika dolog továbbra sem, meg valószínűleg ezután sem fog, a múltkori első karikám után máris itt a második. Tökéletes nem lett, mert eltört fűzés közben egy olyan gyöngy, aminek nagyon nem kellett volna, így nem párosra jött ki. Úgy voltam vele, hogy megnézzük, mi jön ki belőle, ha nagyon nem oké, visszafejtem. Nem fejtem már vissza, de birizgálja a fantáziámat a gikszer, úgyhogy nemsoká jön a harmadik karika :D

Ezúttal igyekeztem jobban betartani Kis Juci utasításait
Ezt az segíthette elő, hogy bejártam Szeged szép városát 15/0-s kásagyöngyre és Swarovski kristályra vadászva.
15/0 méretű gyöngyből mindent elhoztam, amit csak találtam, no nem volt sok, három zacsi, egy light bronze metallic (szerintem óarany), meg kétféle piros. Drop gyöngyöt is kerestem, na de az aztán végképp nem volt sehol.



Végül a színösszetétel:

A karika belseje készült a 15/0 light bronze metallic Miyuki kásagyöngyből. Ez került a szélére is a kristályok közé.
A delica 11/0 rész két színből van, ez fájdalmamra a fotón szinte egyáltalán nem látszik, hiába állítgattam a színegyensúlyt, pedig jól mutat, spirális minta lett belőle.
Az egyik DB-725, a másik árnyalat pedig DB-658.
A 11/0 kásagyöngy rész a szélén pedig Toho gyöngyből van, matt fekete, a kódját sajnos már nem tudom megmondani.

Végül a drop gyöngyöket Swarovski kristálygyöngyökkel helyettesítettem (3 mm), úgy látom ez sokat dobott rajta :) Nem is kulcstartó lesz belőle, mint az előzőből, hanem szerzek hozzá valami szép láncot.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Szép kis lánc lesz belőle! Szegeden járva én is úgy indulok el, hogy na most bevásárolok, de nem sok sikerrel szoktam járni. Gyöngytörés! Na az aztán eltudja venni a kedvemet.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :) Igen, nem viszik túlzásba a szegedi gyöngyösboltos lányok a kincsek felvásárlását :( Pedig nem tudom elképzelni, hogy ne volna rá igény.

    VálaszTörlés
  3. Szia!Nem tudom merre jártál Szegeden az Attila utcában van egy hobby kreativ üzlet ott lehet kapni delica gyöngyöt :) üdv Annamari

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismerem, jó kis bolt, 15/0-s akkor épp nem volt ott sem. de köszi a tippet :)

      Törlés
  4. Nagyon szépek a munkáid :-)Üdv :Annamari

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...