2012. január 30., hétfő

Szívecskés gyöngyhorgolás minták Valentin-napra vagy csak úgy

Nemsokára Valentin nap.
Az a helyzet, hogy nem kifejezetten vagyok a rajongója ennek az ünnepnek. (Ami azt illeti, el is felejtettem, egy másik blogot olvasva ugrott be, hogy ja tényleg)
És abban sem nagyon hiszek, hogy egy pasinak gyöngyös vagy szíves bigyókat kéne hordania, úgyhogy a szívecskés minták, amiket mára találtam ki, határozottan nem arra lettek tervezve, hogy Valentin-napi ajándéknak készüljenek, de használd saját felelősségedre :)

Most végre megint gyöngyhorgolás mintákat terveztem, úgy gondoltam, az már nagyon régen volt, éppen itt az ideje. A Saját Minták mintatárban van még kettő ezen kívül (meg azért sokminden más is ;), azok nem szívecskések, de szépek.

Egyik:


 Másik:


Azt ábrázolják a képek, ahogyan majd kinéznek a gyöngyhurkák, ha elkészülnek, mellettük pedig a sorrend, ahogy a gyöngyöket fel kell fűznöd a gombolyag cérnára vagy damilra. Fontos, hogy ne vágj le a damilból darabot, hanem magára a gombolyagra fel kell fűzni az összes gyöngyöt.
Mindkét gyöngyhorgolás mintánál 8-as köröket kell horgolnod, akkor jön ki a minta.

Hogy magát a gyöngyhorgolást hogyan kell véghez vinni, arról itt értesülhetsz. Én rajzoltam a képeket, úgyhogy ha nem elég érthetőek, akkor szóljál nyugodtan, vagy próbáld meg ezt a linket is:

http://perlesauvage.blogspot.com/2008/01/bead-crochet-rope.html

A facebook-ra is érdemes bekukkantanod, mert ott is van érdekes, szívecskés peyote- és gyöngyszövés mintákat teszek fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...