2012. január 4., szerda

Peyote háromszög

Lassan, de biztosan haladunk előre a technikák tekintetében is, következő állomás a peyote háromszög.
Ma már nem írom le, hogy kell elkészíteni, de azért nézd meg, mit alkottam, mert nagyon büszke vagyok rá, gyöngyörűű lett :)



Igen, még csak egy fél pár háromszög fülbevalóval készültem el, ez azért van, mert az elsőt kicsit eltoltam. Damillal kezdtem fűzni, ez komoly vétség volt, mert borzasztóan nézett ki a háromszögem:



Komolyan nem értem, miért mindig damillal kezdek hozzá peyote fűzéshez, mikor MINDIG így járok. Akkor adtam fel, mikor már a mintát is elrontottam és két sort is vissza kellett volna fejteni. Visszafejtem az egészet, ott egye meg a fene, inkább csinálok másikat, ami normálisan néz ki.

Bevallom a bevallandót, ezt a zöldet már mezei varrócérnával csináltam, és élmény volt a fűzés, nem utolsó sorban pedig elég határozott a minőségi különbség a két háromszög között. Ebből levontam a konzekvenciát: szereznem kell gyöngyfűző cérnát, az elfogyott ugyanis. Nem nyúlós vackot, nem damilt, nem gumidamilt etc., hanem cérnát. Nem tudom, kinek hogy, az is lehet, hogy én bénázok, de nekem csak és kizárólag ez válik be a peyote-nál.

Ja igen, a minta.
Nagy rá az esély, hogy ismerheted, mert nekem is el volt már mentve a könyvjelzők közé vagy egy éve, ezen a linken juthatsz hozzá:

http://framboisesauvage.canalblog.com/archives/2009/05/20/13802140.html#trackbacks

A blog neve framboise sauvage (francia szakosok most forduljanak el picit - framboáz szovázs), ez egyébként vadmálnát jelent, ezt csak azért mondom, hogy csillogtathassam a f'ansziatudásomat, hátha cserébe megbocsátást és jótékony felejtést nyer a lila háromszög... :)


Legközelebb pedig - a zöld fülbevaló még nem létező párjának segítségével - megmutatom, hogy kell peyote háromszöget készíteni.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Jó kis minta, már én is megfűztem medálnak, de fülinek is megfogom, itt Nálad nagyon megtetszett.

    VálaszTörlés
  2. fülinek nekem kicsit nagy, de medálnak csuda helyeske! Gratulálok!

    és köszi a blogomon hagyott üzidet! Nagyon jólesett!. :)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg extravagáns méretű darab, az tény :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...