2012. április 30., hétfő

Swarovski kristály vércsepp fülbevaló

Gyönyörű, elegáns fülbevaló, hihetetlenül egyszerű elkészíteni, raw technikával fűzendő. Az egyszerű-de-nagyszerű iskolapéldáját láthatjuk.



A minta egy újságban található. Hogy melyikben, azt sajnos nem tudom megmondani, mert egy kifotózott részletre bukkantam csak rá a neten, egész pontosan itt:

http://picasaweb.google.com/nassau39/AportesDeLosMiercoles#5304400614174597890


Annyit változtattam a mintán, hogy lényegesen nagyobb méretű csepp gyöngyöket használtam, szerintem így még elegánsabb a végeredmény. (Egyébként nincs is itthon másmilyen cseppem, maximum vízből, de ez részletkérdés:)



A hangzatos címválasztásomon egy aprócskát szeretnék azért korrigálni :) A csepp gyöngyök ugyanis - szerintem - csiszolt akrilgyöngyök. Nem tudok semmit biztosan, ugyanis ezt is úgy vásároltam, mint a legutóbbi csiszolt gyöngyöt a lila golyó medál alján: nem volt a zacsijára írva egy árva betű sem az árán kívül. Mindenesetre nagyon szép fényük van, és ez a legfontosabb.


Látod? :)

Fűzés

A fűzés módja a raw technika (right angle weave), vagyis szembefűzés, ha még nem ismered vagy már régen csináltál ilyet és a feledés homályába merült a dolog, akkor ide kattintva felfrissítheted a tudásodat.
Tök egyszerű, a mintáról is szépen leolvasható a damil menete.

Először a cseppet kell felfűzni a damil közepére - nekem került oda egy delica gyöngy is, a csepp gyöngyöm menetiránya miatt, ha a csücsöknél van a gyöngy luka, akkor erre nincs szükség. Ezután jönnek szépen a keresztezések.
A minta szerint fűzés közben kell hozzáfűzni a fülbevaló akasztót az ékszerhez, én akkor raktam rá, mikor már teljesen készen voltam a gyöngyös résszel, mert egy kisebb idegroham fenyegetett, mikor közben próbáltam. Akárhogy ügyeskedtem, mindig meglazult a damil, utána meg már túl szoros volt, hogy húzzak rajta.

No, egy szó mint száz, egyszerű a fülbevaló fűzése és nagyon szép, különleges viselet. Kedvem támadt csinálni még párat, több színből, csak szereznem kell hozzá még cseppeket :)

Remélem, Neked is meghoztam a kedved egy kis gyöngyözéshez :)

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...