2012. április 27., péntek

Tetrisz fülbevaló

Elkészült a Tetrisz ékszerszett peyote fülbevalója:)

Mégpedig éppen az imént, úgyhogy sikerült csodálatosan ragyogó napsütésben fotóznom.


Tizenhárom árnyalatból fűztem, saját minta alapján, az akasztók pedig 925-ös ezüstből vannak.




Mialatt fotóztam, sikerült elcsípnem Picúrt is napozás közben.



Lóga lába lóga, nincsen semmi dóga :)

Nagyon élvezi Picúr a napsütést, szegénynek hiányolnia kellett egész télen, pedig fontos neki a napocska, hogy egészséges legyen a páncélja. Gondolom - bár nem mondta - a saját napozólámpáját nem kedveli annyira, mint a valódi fényeket onnan fentről.
Jutiseszembe, ugye megetetted ma már a virtuális Picúrt (itt úszkál balra, a facebook doboz alatt)? Az igazinak sajnos ma nincs vacsinapja, ilyenkor maximum kis nasit kaphat, úgyhogy szüksége van minden falat rajzolt teknőstápra :)
Kezdi egyébként megszokni az áldatlan állapotokat, nincs már hőbörgés vacsoraidőben :)

Visszakanyarodva a fülbevalóhoz, ha tetszik a Tetrisz fülbevaló mintája, akkor IDE kattintva megtalálod. Érdemes megnézni, hiszen készült hozzá peyote karkötő minta, vagy ha jobban kedveled a gyöngyszövés technikát, akkor a karkötő minta gyöngyszövés változatát is elkészítettem.

Napsütéses, gyöngyös szép hétvégét kívánok :)
Lehet, hogy jövök holnap, de az is lehet, hogy inkább kint heverdélek a macsekokkal a kertben :P

4 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy a blogodra találtam!
    Sok hasznos infót osztasz meg, és sok szép mintát!
    Köszönjük!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sok szép és kreatív dolgokat csinálsz!! :) Nekem nagyon tetszenek. Szeretném megkérdezni, hogy az én blogomon (zsuzsula.blogspot.com) megoszthatom e? Persze feltüntetve a forrást! :)
    Köszi

    VálaszTörlés
  3. Naná, örülök, hogy tetszik! :) Helyes a kutyusod :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...