2011. október 26., szerda

3D töklámpás

Arra gondoltam, a hét teljen továbbra is a Halloween jegyében :)
Egy töklámpás mintát hoztam mára, rég megvan, nem sajátom, de sajnos nem emlékszem, honnan szereztem és nem is találom sehol. Ha valaki ráismer, szóljon nyugodtan.
El is készítettem, ilyen lett:
Nem egészen minta alapján fűztem a tököt, mert szerintem akkor nem lehetett volna gömbölyűre megcsinálni. Én legalábbis úgy látom, hogy a mintán csak a tök eleje látszik, vagy laposra kéne fűzni, de most azt nem szerettem volna.

Tehát annyi a különbség a minta és a kész gyöngytök között, hogy minden képen látszó sor mögött van ugyanannyi gyöngyből álló narancs színű sor, kivéve a legelső sort, ami egyetlen zöld gyöngyből áll. A rajzon úgy lehetne kiegészíteni, hogy a három zöld gyöngyös sortól kezdődően minden egyes sor után rajzolunk egy ugyanannyi gyöngyből álló sort. A többi pedig alakítás kérdése.

A hozzávalók: a minta szerint 4 zöld kásagyöngy (az én elméletem szerint 7), 9 fekete kásagyöngy, valamint kell narancs színű kásagyöngy. Mindenképpen drótot használj, akár laposra csinálod, akár gömbölyűre, mert különben nem lesz vidám sem a gyöngyfűzés, sem a végeredmény.
A 3D gyöngyfűzésnek több technikája van, ehhez a gyöngytökhöz a klasszikus módszert kell ismerned, ha még nem tiszta, hogyan kell, katt ide.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...