2011. október 5., szerda

Marokelefánt ajándékba kislányoknak

Szakítottam a gyöngyfűzéssel. No nem végleg, csak a mai napra, egy kislánynak szeretnék apró ajándékot adni és mivel hároméves, gondoltam talán jobban örülne valami puha állatfigurának, mint egy menő gyöngyfűzött fülbevalónak mondjuk. Persze lehet, hogy tévedek és ékszernek is örülne, de most elefántot kap :)

Kerestem egy kedves szabásmintát innen, szántam rá pár órát, és kész is az olcsó, kreatív, egyedi, saját készítésű és nem utolsó sorban aranyos ajándék.



Őszinte leszek, még csak ki se nyomtattam a szabásmintát, tettem a kijelzőre egy viszonylag átlátszó papírt és körberajzoltam. Kivágtam, tollal körberajzoltam a textileken is - erre megfelelő a megunt póló - az elefánt minden alkatrészéhez más színt használtam, nekem így jobban bejön. A fotókon nemigen látszik, de a hasa kék.
Géppel varrni tilos, ez az elefánt úgy az igazi, ha 100%-ban kézzel készül, vastag, eltérő színű hímzőcérnával.
A farkára került egy szem gyöngy, a töltelék pedig hungarocell gyöngy, babzsák fotelból nyertem ki :)
Tetszik a konstrukció, csinálok majd még több elefántot, akár egész csordát és lesz belőlük nagyobb is, mert ez most csak egy kis marokelefánt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...