2011. szeptember 4., vasárnap

Búcsú a nyártól - egy igazi nyári peyote mintával

Szeptember 2. volt, mire tudatosult bennem, hogy észrevétlenül elmúlt a nyár. Mire felfogtam, hogy nyár volt, már vége is lett. Ez bizony minden évben így van, mióta nem vagyok nyári szünetes korosztály :)
Bár már az ősz első hónapjában járunk, nappal még a harminc fokon túlcsordul a higanyszál, de este elég kellemes a levegő folyóparton vagy kertben üldögélve. Nyitnak a borfesztiválok (én mondjuk egyértelműen sörpárti vagyok), érik a szőlő meg a szilva, szerintem nagyon is szerethető az ősz. Már csak azért is, mert utána tél jön, ami nálam abszolút kedvenc.
Az igazság az, hogy annak a legjobb, akinek mindig az épp aktuális évszak a kedvence. Vagy legalábbis aki mindben meg tudja találni a szépséget.
Ma egy igazi nyárbúcsúztató narancsos peyote mintával készültem, ha ránézek, szinte felidéződik bennem a frissen facsart hideg narancslé nyári íze, amit egy hatalmas tölgyfa enyhet adó árnyékában kortyolgatok. És persze semmi, de semmi dolgom a világon...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...