2012. július 26., csütörtök

Farmerlap folyt. köv.

Meg új nicekids cica :)

Kipattintom a titkot, mi készül a farmerlapokból a blogszülinap kapcsán.
Először is, mielőtt megmutatnám a képeket, tisztáznám: nem tudok varrni és ezt az izét itt kézzel raktam össze, vagyishát varrtam vagy mi. Megígérem, hogy ennél azért szebb lesz, még nem teljesedett ki a küldetése.
Az már talán látszik, hogy a végeredmény mobiltok lesz.
A méret egy nagyjából 5,5x12x2 centis telefonnak lesz csinos. Nekem nincs ilyen hatalmas telegrácsom, csak valami régi fajta - és nagyjából annyira érdeklődöm a működése iránt, hogy be tudjam rajta állítani, ha csörög, jó halkan tegye, mert utálok telefonálni. Az sms sokkal jobb. Használom még rajta az ébresztő funkciót, de azt meg feleslegesen, mert általában a beállított időpont után másfél órával telefont ölelgetve ébredek. Persze marhára nem emlékszem, hogy kinyomtam volna.
Viszont! Annyira azért nem vagyok kőkorszaki beállítottságú a kommunikációs újítások terén, hogy ne tudjam, hogy most az okosteló a leggyakoribb, így az a legvalószínűbb, hogy olyan valaki nyeri meg, akinek ilyenje van. Tehát ilyen méretűre lett szabva a lapka. De kisebb telefon is jól fogja magát érezni, legalább nem lesz klausztrofóbiás. Vagy fér mellé zsepi.




Tehát ez lesz a tárgynyeremény a blogszülinap alkalmából, akkor már kellemesebb külcsínnel fog rendelkezni de mint említettem, mindenki fog nyerni, aki játszik, úgyhogy akkor is érdemes majd nevezni, ha egy farmer mobiltok púp a hátadra :) Hogy ez pontosan mi lesz, az viszont meglepetés.

Nicekids cica már türelmetlenül toporog (ma egyébként minden macskám borzasztó türelmetlen volt, biztos front van, pedig még tejet is kaptak), úgyhogy bemutatom Cicúrt:


Ők lesznek tehát a házitündér gyermekszépségversenyen az ajándékok - szerintem vétek szétválasztani őket:) - rózsaszín a kislány nyertesnek, zöld cica a fiú nyertesnek. Már előre látom magam a postán, hogy extrafájdalmasan veszem a búcsút, mert valami genetika rendellenesség okán természetellenes mértékben vonzanak a játékállatok. (érzékeny vagyok a magas cukiságfaktorra)
Érdekességképpen felhívnám rá a figyelmet, hogy a két macsek ugyanazon minta alapján készült ám, ennyit jelent egy számmal vastagabb fonalméret. Persze az is lehet, hogy a zöld cica tudta, hogy ő fiú lesz és óvón kell majd a lány cica fölé magasodnia (mondom, hogy vétek szétválasztani őket)

Játék indul nemsokára ;)

4 megjegyzés:

  1. ez jó szöveg: "érzékeny vagyok a magas cukiságfaktorra" :) édesek a cicák! én is örülnék neki! :D

    VálaszTörlés
  2. Mondanám, hogy nevezz a szépségversenyen, de hát valószínűleg túlkoros vagy, bár nem tudom, mi a korhatár :)

    VálaszTörlés
  3. " kisebb telefon is jól fogja magát érezni, legalább nem lesz klausztrofóbiás. "
    na ezen vagy 10 percet vigyorogtam:)))))..jól indul a napom:)))..
    És örömmel olvasom, hogy van más olyan Földlakó, aki utál telefonálni:)...

    VálaszTörlés
  4. Ügyes vagy, hogy ezt kézzel megvarrtad!
    Jelentem én se vagyok telefonimádó, ha lehet napokig halasztgatok egy-egy hívást.
    Nagyon cukik a cicák!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...