2011. augusztus 17., szerda

Peyote karkötő alap, madárház: a mai termésem

A mai termésem egy peyote karkötő, egyelőre kapocs nélkül. Nem döntöttem még el, milyen kapocs illene hozzá leginkább, ezüst vagy antikolt, kicsi vagy nagy, úgyhogy egy kicsit még kapocs nélkül is marad. Szép nyári színei vannak. Az internetről szedtem a mintát, de csak a képet mentettem el, ha ráakadok újra, felteszem azt is.
A madárkák pedig a legújabb őrület termékei, legalábbis nekem új :) Japán gyöngyállat fűzési technika, jópofa szerzeteket lehet vele fűzni, minden apró és gömbölyű :) mobildísznek ideális! (egyébként nagyon hasonlít a raw fűzéshez)
íme a karkötő:
azt is teszteltem, mindenféle előre elhatározott szándék nélkül, hogy vízálló-e :D szerencsére az:


A kismadarak pedig egy pingvin és egy kiscsibe. Nagyon tetszik ez a technika, valószínűleg boldog-boldogtalan el lesz látva mobildísszel a környezetemben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...