2013. augusztus 9., péntek

Kalocsai peyote karkötő - egy kicsit rövidebb

Nagy népszerűségnek örvend a kalocsai peyote karkötő mintám, aminek borzasztóan örülök :)
Ezúton is köszönöm mindenkinek, aki megfűzte és szereti, fotózza, küldi nekem a képet - vagy nem küldi, de boldogan viseli. (A képeknek mindig nagyon örülök egyébként :)

Viszont sokaknál láttam, hogy kénytelenek rövidíteni a mintán, ami elkészítve bizony 20 centis lenne és ezt általában a fentebb elhelyezkedő tulipán sínyli meg. Én szeretem, ha a karkötő jó kis lógós-lötyögős, de arra gondoltam (néha csak sokára kapok észbe, tudom), hogy készítek rövidebb változatot is azok kedvéért, akik szeretik a picit szűkebb karkötőt, ellenben nem szívesen fejeznék le a virágfüzért.

Meg is történt. Teljesen ugyanaz a minta, csak egy kicsit megbütyköltem-újraterveztem, ráadásul marad mindkét tulipán :)

Ez a változat 18 cm hosszú lesz, ami a felnőtt S-es karkötőméretnek felel meg.


Le is tudod tölteni számozott pdf verzióját a képen látható linkről, vagyis innen:

Ha neked mégis a régi, hosszabb változat (20cm) a nyerő, azt pedig itt találod:

Jó szórakozást hozzá :)




4 megjegyzés:

  1. DE jó, köszi szépen! :) Nem tudod véletlenül, hogy milyen hosszú lesz készen? és a régi minta? Csak mert most szertném elkezdeni fűzni, és hogy melyikhez érdemes hozzáfogni! Válaszodat köszönöm. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eszti, ez a minta 18 centis lesz, ha 11/0 delicából csinálod, a régi meg 20 cm.

      Törlés
  2. Köszönöm! Már régebben is nézegettem, de nekem a 20 cm-es tényleg nagy. Ez viszont biztosan jó lesz.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm ezt a rövidített változatot is!Valóban nagyon sikeres ez a minta nálam is!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...