2013. augusztus 14., szerda

Absztrakt mintás kerek fülbevaló

Ezt a fülbevalót most úgy készítettem, hogy összeválogattam 4 színt a készletből, amit még nem használtam, hozzácsaptam kontúrnak a szokásos matt feketét és terveztem belőle egy jó kis színkavalkádos mintát. Absztrakt lett, tarka és fiatalos :)



Igazi örömfűzést rendeztem. Mindig nagyon szeretek új színeket kipróbálni és most szándékosan az extravagáns, tekintetet vonzó árnyalatokra tettem a hangsúlyt a mintázat helyett.
Réz kiegészítőket használtam.



Kérdőív itt jobbra

Talán már szavaztál, talán még nem, mindenesetre nagyon biztatlak arra, hogy válaszd ki a jobb oldalsávban a számodra leginkább megfelelő karkötőméretet.
Három hónapig lehet szavazni, tétje nincsen, pusztán annyira vagyok kíváncsi, milyen hosszúságú peyote karkötő mintákat legérdemesebb tervezni.
Szóval nekem nagy segítség, ha szereted a Bigyibogyós karkötő mintákat, akkor pedig neked is hasznos :)

Napi kreatív
Namost én nem vagyok otthon az androidos telefonok használatában, ennek ellenére próbálom értelmesen elmagyarázni, mi ez :)
A bannerre kattintva (szintén jobb oldali oldalsáv, lent) letölthetsz a telódra egy alkalmazást és különös gonddal válogatott kreatív bloggerek cikkeit olvashatod naponta a segítségével, köztük engem is :)
Használd egészséggel :)
Ja, és szavazz!

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...