2012. augusztus 22., szerda

Goldenblog

No kérem, összeszedtem minden bátorságomat, vettem egy nagy levegőt ééés.... leugrottam egy 10 méter magas toronyugró deszkáról...
..
na jó, nem, ennyire bátor sose leszek, főleg tériszonnyal, viszont valóban vettem egy nagy levegőt és neveztem a Goldenblog versenyen. Mindig utáltam versenyezni, de ha már blogolunk és fontos ez nekünk, akkor mégis. Igazából a legvalódibb ok, hogy tudom, hogy megbántam volna, ha kihagyom. Azt gondoltam volna, gyáva kukac vagyok.
Tudod, megbánni valamit, amit nem tettél meg, sokkal de sokkal rosszabb, mint megbánni valamit, amit megtettél, de nem kellett volna. (Itt persze nem egészen az olyanokra gondolok, mint például pörköltet főzni a szomszéd kakasából, mert nem csak reggel kukorékol. Ez csúnya dolog, meg valószínűleg büntetendő is, legalábbis remélem.)

Örültem volna, ha valaki más nevez be, mert annyira királynak tartja a blogomat, például életem párjának is célozgattam rá, de nem működött épp a radarja. Szóval nem sikerült senkire áthárítanom a felelősséget, ha esetleg utolsó helyen kullognék majdan. Egy szó mint száz, töredelmesen bevallom: én vótam.
Aztán ha nem értesz egyet, akkor nem szavazol :)

De ha úgy gondolod, hogy szeretsz ide járni olvasni vagy mintáért és még nem szavaztál magadra vagy másra, akkor lécci ne fogd vissza magad, kérek szépen egy szavazatot :)

A személyes ismerőseimet nem fogom ezzel zaklatni, egy-két kiváltságos kivételtől eltekintve, mert az mlm nem az én műfajom, de Te reszkess X) Na jó, senkit sem fogok zaklatni, ki lesz majd rakva ez itt:



oldalra és szeptember 6-ig lehet rágódni a csonton.
Ahogy elnéztem, ez a banner a főoldalra visz, ami azt jelenti, hogy kell még utómunkálatokat végezni  keresés tekintetében. Az életmód kategóriában találod a Bigyibogyót, ezen belül betűrendben vannak felsorolva a blogok.
Máris egy hasznos infó: gyöngyfűzőnek lenni életmódot jelent! ;)

Ha szavazol, nagyon köszönöm Neked :)


Na, érteeed :)
(A képek kattintásra a lelőhelyükhöz visznek.)

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...