2012. március 30., péntek

Peyote háromszög minta majdnem Húsvétra

Ha hiszed, ha nem, épp krumplisütés közben írok... remélem, nem égetem el :D Akkor mehetnénk boltba vagy rendelhetnénk pizzát, mert csak egy kenyérsarok van itthon, Mártika elfűzögette az időt :)

De nemcsak fűztem, terveztem is! Nem vagyok egy nagy Húsvét-rajongó, úgyhogy nem bővelkedek húsvéti mintákban, ne hari érte. Meg se tudnám magyarázni, mért nem szeretem, mert a tavaszt, a virágokat, a nyuszikat meg a kacsákat-bárányokat-tojásokat szeretem.

No de mindegy ez, mert mára olyan mintával készültem, ami húsvéti is meg nem is, magyarul úgy használod fel, ahogy akarod.
A tavaszi hangulat azért érezhető :)



Peyote háromszög  mintáról van szó, amint látod. Ennek a fűzési hogyanját el tudod lesni innen a blogból is, ha még nem csináltál ilyesmit, mégpedig IDE kattintva.

Mutatom milyen színekből raktam össze:


 A "Green"-t nyilván én írtam át, nem írta ki végig a program.
No kérem, jó szórakozást hozzá, én meg megyek a krumplimhoz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...