2012. március 28., szerda

Mobilkütyük és virág delicából

Egy szemet sem tétlenkedtem az elmúlt napokban, mobildíszeket készítettem. Idő híján nem annyit, amennyit szerettem volna, de ami késik, nem múlik.

Először is van egy virágom, ezt még nem tudom, mire lesz alkalmas. Az eredeti minta szerint (artbeads.co.kr) fülbevalónak készül, de mire kész lett mindkét virág - mert hogy kettő van egybe dolgozva, igencsak elkezdtem nyűglődni vele (ez nem a minta hibája volt, mert az pofonegyszerű, én voltam felettébb nyűgös), úgyhogy a lehető leggyorsabb módon összemachináltam a kettőt.
Szalmagyöngyöket fűztem a maradék damilvégre és most úgy néz ki, mint egy hajgumi :S



Mikor végeztem vele, még mindig fűzhetnékem volt, de valami nagyon egyszerűre vágytam, valami olyanra, ami még egyszerűbb, mint ez volt, valami olyanra, amihez a gondolkodásnak a csírájára sincsen szükség... (ez gáz?)

Így született meg ez a két mobildísz, pontosabban a piros virágos inkább kulcstartó.












A fentebbi saját agyszülemény, a lila mobilkütyü mintáját itt találod:
http://www.miyuki-beads.co.jp/miyukich/stitchstrap/strap_pdf/Strapch004.pdf

Le is tudod tölteni, ha szeretnéd. Ja igen, és ha tudod, honnan lehet kis hazánkban is beszerezni a fenti bigyókhoz való kis fém keretszerű izét, lécci szólj, mert elpusztulok érte :)
Kénytelen voltam úgy megoldani a mobilfüggőhöz való csatlakoztatást, hogy kihagytam egy szem gyöngyöt, a fotón pont nemigen látszik, de jobban tetszene, ha lenne kis fém keretszerű izém. Sok.

A végére pedig egy csilipaprika, csak úgy :)


Ha a facebook-on betérsz a borítóképes mappába, találsz két Húsvétra való borítóképet, kiskacsásat meg kisnyuszisat.

3 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...