2011. november 24., csütörtök

Betűk, számok - fejlettebb verzió türelmeseknek :)

Kettővel ezelőtt volt egy posztom betűkkel és számokkal, meg egy szerintem szépre sikerült hópelyhes peyote mintával :)
Most megint a betűk-számok témát vesézem, de most nagyobbak és kövérebbek lettek a karakterek. Azon kívül, hogy persze nagyobb műremeken ezek mutatnak majd jobban, át is lehetett őket alakítani szövésmintákká. A kicsikkel is próbálkoztam, de azok nem mutattak igazán.
A peyote/téglaszövés verziót A gyöngyszövők bibliája c. kötetben találod meg Art deco ábécé és számok címen. A gyöngyszövés mintát már én csináltam, az eredeti minták alapján :)

Peyote betűk:


Gyöngyszövés betűk:





Peyote számok:


Gyöngyszövés számok:





Az egyenes függőleges vonalakat szándékosan nem simítottam el, nekem nagyon tetszenek így.
Még egy kis segítséget adnék a mintákhoz - bár talán nincs rá szükséged, de biztos ami biztos - a blogger egy ideje átméretezi a képeket és ezért nemigen lehet akkora méretben szemlélődni, mint ami szükséges volna. Képre kattintás után jobb egérgombbal kattints a képre újra, kiad egy kis menüt, ebben legfölül a "kép megjelenítése" gombra ha kattintasz, akkor megjeleníti teljes méretben. Meg onnantól már tudsz nagyítani is.


 Most pedig hadd gyarapítsam újra a Saját Minták gyűjteményemet egy páros peyote mintával :)

Jó gyöngyölést kívánok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...