2011. november 7., hétfő

3D gyöngyfűzött kobrakígyó

A királykobra akár négy méteresre is meg tud nyúlni vagy még hosszabbra, és ha pipa, magasabbra tud felegyenesedni, mint egy meglett ember. Mérge is van. Szóval vigyázni kell vele. Ettől eltekintve szerintem szép állat és ha gyöngyből fűzöd, nem is olyan csípős. Meg nem is olyan hosszú, bár ha van elég gyöngyöd meg türelmed, akkor semmi sem szabhat határokat ;)


Kásagyöngy kell a kobra fűzéséhez, mégpedig három színben: zöld, bézs (én jobb híján ezüstközepű narancsosat használtam) és fekete, ebből nem kell túl sok.
Ezeken kívül kell még hozzá drót, 2 méter hosszú. Vékony legyen, 0,2-0,3-as.


Az ábra alapján kell fűzni a kígyócskát, nincs végigrajzolva, de számmal jelölték az ismétlendő lépéseket.
Ha kész vagy a kígyóval, jön a nyakán lévő ernyőszerű kiegészítő. Fűzz be egy újabb darab drótot a jelölt sorba, onnantól szintén az ábra alapján fűzzél, aztán ha kész vagy vele, a megmaradt végeket dolgozd bele a kígyóba.
Már csak formázni kell kacskaringósra.

Így kell kinéznie nagyjából:





Ez nem az én kígyóm sajnos, ő még nem vállalta a közszereplést, úgy érezte, csinosítania kell magán egy keveset. (Na jó, még rövid)


Állítólag, ha van otthon kígyód és tök egyenesre húzza magát, akkor azt méricskéli, hogy ő mekkora hozzád képest, elég nagyra nőtt-e már, hogy megegyen.

Nem elrettentésképpen írtam, jó gyöngyölést :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...