2013. március 5., kedd

Grumpy Cat

No, a GrumpyCat őrület mellett nemigen lehet elmenni, ha viszonylag sokat vagy online, nekem sem sikerült. Annyira mondjuk nem erőlködtem, főleg hogy mióta macskákkal élek, kutyásból átmentem szép fokozatosan egyértelműen macskásba, már ami a rajongói tábort illeti. Ezt hosszas okfejtéssel elemezni is tudom, miért történt így, de nem terhellek.
Azért azt tudni kell, hogy a légyen, a szúnyogon és a csótányon kívül szeretek mindent, még a pókokat sem porszívózom fel - legalábbis addig nem tettem, míg a fejünkre nem nőttek. A nagyobbakat el is nevezzük :P

Szóval a különleges arcberendezésű Grumpy Cat. Eredeti neve Tartármártás (hehe:) és !kislány!
Ha valami rejtélyes oknál fogva nem találkoztál még vele, róla van szó:


A morcicás mémeken kívül már megjelentek a rendelhető bögrék, pólók, satöbbi is, úgyhogy most már lehet utálkozni és fröcsögni legálisan, Grumpy Cat jóvoltából. Előnye a hátránya, hogy senki nem fog komolyan venni.

Én meg csináltam mintát, mert mindenről csinálok mintát :)

Letöltheted innen a számozott leírást: http://bigyibogyo.com/grumpycat.pdf
Jó szórakozást :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...