2013. március 12., kedd

Piros, kék, zöld

Na mi az, ami még a szivárványnál is jobb?
Hát a színátmenet!

Kicsit átszíneztem a múltkori szivárványos örvénycseppes kerek mintát, hogy ne csak zenei fesztiválon legyen előnyös, hanem konvencionálisabb körülmények között is. Persze egy fekete garbóval a szivárványos nagyon is gyönyörűen mutathat, de mi van akkor, ha nem akarsz feketébe öltözni...

Három verziót is csináltam, egy pirosat, egy kéket meg egy zöldet :)
Ezek azok itt:



Én továbbra is fülbevalós vagyok inkább (nagy lógós), de persze elkészíthető medálnak vagy másnak is. Ezek a minták egyébként 38 mm átmérősek lesznek fűzve, az nem olyan vészes :)

Szükségesnek ítéltem a számozott leírást, hiszen nem sikerült sorba rakni a kódlistán a gyöngyöket. Letöltheted a mintákat innen: http://bigyibogyo.com/szinatmenetmedal.pdf


Ez akkor is jó neked, ha nem akarsz kerek mintát fűzni, viszont nem megy még a páratlan peyote vagy a peyote fogyasztás és szeretnéd, hogy menjen.

Jó mulatást :)

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...