2012. november 13., kedd

Ajándékcsomag és mini összesítő

Véget ért a vélemény-játék, igazi önbizalomnövelő tréning volt a számomra :D

Ezúton is még egyszer köszönöm mindenkinek a részvételt, a tegnap kisorsolt szerencsés nyertes (még egyszer gratulálok, Rozika) csomagja már a postán, ezt kapja majd:

http://www.bigyibogyo.com/karacsony



Bocs a vakus képért, de elég borús nálunk most az idő.
Egy extra-mini összesítő a véleményekből:

62-en írtak nekem véleményt és tippeket a Bigyibogyóról.
Mindenki nagyon, de nagyon kedves volt, örülök, hogy fontos nektek az oldal, az pedig különösen boldoggá tesz, hogy vagytok jópáran, akik erőt merítetek belőle a saját utatokon :)

Kaptam hasznos tippeket is!


  1. dizájn. Többen is említettétek, hogy "túl narancssárga", ez így van és tartozom is némi magyarázattal. Nagyjából fél éve próbálom magam rávenni, hogy változtassak, csak túlságosan ragaszkodó típus vagyok, ezért nem történt még meg a dolog, de megkaptam a végső lökést, dizájnváltás lesz :) Hogy milyen mértékű és mikor, azt egyelőre nem tudom.
  2. címkék. Többen mondtátok, hogy szeretitek a címkéket, de nem találjátok. Vannak címkék, éppen csak az oldal aljára raktam őket, mert olyannyira felgyűltek, hogy az oldalsávban már használhatatlanná váltak és így szebben egyben van az egész. Ezek szerint ez nem a legjobb hely neki, egyelőre nincs ötletem, hova tegyem, de majd meditálok még a dolgon.
  3. Többen is említettétek, hogy remélitek, sokáig lesz még Bigyibogyó. Én is remélem :) Egyelőre nem látom semmi akadályát, bár ez a december 21-es maja naptáros dolog még alánk tehet...
  4. Azt is említettétek páran, hogy jó volna több saját készítésű ékszert is látni. Tényleg jó volna :D Nekem is nagy szívfájdalmam, hogy nem tudok annyi időt szánni az alkotásra, amennyit szeretnék, de remélhetőleg ez a jövőben még fog változni.


Most nagyon dióhéjban ennyi a véleményekből, de örülök nagyon, hogy sokan vették a fáradságot, hogy segítsék a további fejlődést és őszintén leírták az ötleteiket. Sok mindent igyekszem is majd megvalósítani. :)

Szép, gyöngyös napot kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...