2012. november 26., hétfő

Archimedes csillagai raw minta

Péntek este óta készítem rendíthetetlenül a hatágú csillagos raw karkötőt, ma estére végre végeztem vele :) Eredetileg úgy gondoltam, még aznap meglesz és fel is teszem, de hát ember tervez...
Szerintem ismerheted már simán a mintát, vagy legalábbis magát az ékszert, nekem is a passzív emlékeim része - nem emlékszem rá, hol láttam, de tuti, hogy láttam már valahol azelőtt.

Vannak neki szépséghibái, például az egyik csillag konkrétan 7 azaz hét ágú lett és rejtély számomra, hogyan hoztam ezt össze. Természetesen ezt a - egyébként nem feltűnő - problémát eldolgozás után vettem észre.



A kásagyöngyök Toho márkájúak, fekete matt és valamiféle rózsaszín árnyalat (megvan már egy ideje, úgyhogy meg nem mondom a kódját, de még utána fogok keresni, ha elfogy, mert nagyon szép).
A 15/0-s gyöngy ametiszt színű, szintén Toho.

Minta:
Mutatok linket a mintához:


Orsi nagyon rendes volt és befotózta a Beadwork magazinból. Azt írja, hogy érdemes egy szállal csinálni az egészet idegbaj megtakarítása céljából - ez bizony nagyon igaz, viszont az említett két méter nekem kevés volt, pedig rövidebb is lett, mint ami a képen van. Ez azért szomorú (no nem dőlök a kardomba), mert szeretem, ha egy karláncnak van esése és csinosan laza, nem úgy néz ki, mint egy csuklószorító.

Mit szólsz a téli dizájnomhoz? :)
A bloghatterem.blogspot.com-on találtam és borzasztóan tetszik, nem tudok vele betelni :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a csipke karkötő...én nem látom a hét ágú csillagot...jól eldugtad...hi.hi.hi
    Nagyon jó a téli "dizájnod"!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a karkötő, és én sem látom a hibát! XD
    A háttér pedig egyszerűen annyira aranyos, hogy nem is tudok betelni vele! Nagyon jól áll a blognak!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép a karid meg a háttered is!

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy tetszik nektek :) a hétágú csillag épp takarásban van.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...