2012. szeptember 10., hétfő

Kék csepp lógós fülbevaló

Ezzel a fülbevalóval nyűglődtem már egy ideje itt:



No nem mintha hajajaj milyen bonyolult lenne, mert hát látod, hogy nem, csak valahogy mindig olyankor álltam neki, amikor nem kellett volna...

Jobb későn, mint soha, végre elkészült.
Egyszerű, de abszolút hordható darab, nekem nagyon tetszenek a színei. Nyílt titok, hogy a zöld és a kék szín kombinációjának látványára hevesebben kezd verni a szívem, még a kis piros keret is belefér a szélén.
Hozzácsaptam két henger alakú - szintén kék - gyöngyöt. Ezekhez úgy jutottam hozzá, hogy egy egyszerű fűzött karkötőt szétbontottam - kék henger gyöngyökből állt, mint a képen, semmi extra.
Eegen, műanyagok a hengerek, de ez még az a belefér kategória, főleg hogy csak tuningnak szántam, hogy hosszabb meg lifegősebb legyen a fülbevaló.

Maga a fűzött rész peyote technikával készült, mégpedig ilyen módon:



Ha tudod, honnan van a kép, szólj kérlek, mert ezt is úgy töltöttem le, hogy a forrás elszállt az univerzumba és fogalmam sincs, ki csinálta, de sajnos még csak halványan sem emlékszem. (Logó a képekre!!)
Fűztem két csepp alakot a minta alapján, aztán a külső széleken összecipzáraztam.

Remélem, a hétvégét sikerült kiheverni, én gépközelben sem voltam, úgyhogy most újult erőkkel szaladok neki az új hétnek :)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a fülcsi, és köszi, hogy megosztottad a mintát is :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik nektek :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, köszi, hogy kitetted a mintát is. Én tőled mentettem le, gondoltam még egyszer rákeresek tudjam kinek a mintája, és rájöttem nekem Tőled van. Mivel csak a minta volt, az enyém egyszerű, tehát nincs 2 összevarva, könnyű kis füli lett belőle.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...