2013. június 18., kedd

Piros levelek peyote minta

Mintát hoztam :)

Könnyű nyári ruhához gondoltam ki a következő peyote karkötő mintát, hétvégi ebédfőzés közben bíbelődtem vele. Ahhoz képest nem is lett rossz!

Első látásra talán pipacsnak látszik, de levelekről van szó, szép pirosakról. Kicsit emlékeztet a gyerekkori panelos tapétánkra; igaz, az őszi színű volt: rozsdabarna és aranysárga (biztos, hogy láttál már olyat...), szóval egyáltalán nem hasonlít, mégis ez jutott róla eszembe.

Könnyű nyári ruha... Nos, hát nyilván színben hozzáillő nyári ruhára gondolok. Akár pipacsos is lehet :)


Szó ne érje a ház elejét, készítettem számozott mintát is, itt találod:


Titokzatos boszorkány-mágiát készülök végrehajtani. Túl sokat még nem árulok el, mert az igazi agyafúrt bájitalokat hosszan kell főzni (takarékon), de ha kíváncsi vagy, katt a képre :)




3 megjegyzés:

  1. Hááát nekem is mindjárt a pipacs ugrott be...de teljesen mindegy...gyönyörű a minta!Köszi!

    VálaszTörlés
  2. Szerettem volna letölteni a számozott mintát, de egy angol nyelvű oldalra lettem átirányítva... minta gyönyörű!

    VálaszTörlés
  3. Szerettem volna letölteni a a számozott mintát de egy angol nyelvű oldalra lettem irányítva A minta gyönyörű gratulálok!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...