2013. június 10., hétfő

Orchidea és cicák

Hoztam egy kis helyzetjelentést :)

Első körben megmutitom, mit csináltam legutóbb:




Az egyik virág azért kisebb, mert menet közben jöttem rá, hogy rövid a damil, azon kívül a fodrokat alkotó fehér gyöngyöm is elfogyott. Nem bánkódom és eszemben sincs lebontani, mert jól néz ki a két virág együtt. Szerintem egymásba fogom őket fűzni, középre meg megy egy szép gyöngyházfényű tekla gyöngy.
Vagy esetleg tök más lesz belőle...
Az viszont már biztos, hogy a tulajdonos Anyukám lesz. Leírhatom, mert nem netezik ;)

Meg aztán megmutatom a legújabb cicmácáinkat is :) 
Kiderült, hogy négyen vannak összesen, két is fekete - ez a típus babonásoknak nem ajánlott. Bár ha igaz lenne a mende-monda, már nagyon durván szerencsétlennek kellene lennem a két elmúlt fekete-cica-futkározós nap után, de hát ugye nem vagyok. 
Ezen kívül van egy nagyon helyes kis cirmos és egy fekete-fehér. Róla már tudjuk, hogy majdan lány cicák leghőbb vágya lesz, levendula illatú balzsamos tavaszi éjszakákon ;)








Ja igen, a fészbukot már szanaszét posztoltam a fenti virág mintájával, de ha nem láttad és kíváncsi vagy rá, akkor itt éred el a mintát:

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű...nagyon tetszik! A cicók tündériak!

    VálaszTörlés
  2. Az orchidea a kedvenc virágom, nagyon szép lett!
    A cicusok pedig cukiiiik!:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...