2013. május 13., hétfő

Azok a '70-es évek show

Van egy ilyen című sorozat. Nem tudom, most adják-e és ha adják, akkor hol, de ha nem ismered és szereted a szitkomokat, akkor keress rá, mert jópofa.

Nem tervezem, hogy átváltok gyöngyékszer-készítésről filmguru bloggá, csak tákoltam a hétvétén egy mintát - vagyis egy peyote szettet, ami erről a sorozatról kapná a nevét, ha elnevezném.
Én egyszerűen csak retrósnak gondoltam volna, életem levegője asszociált a fenti sorozatra rögtön és tulajdonképpen tényleg!

Ha beírod a képkeresőbe a címet, ez történik:


Színekben tökéletesen harmonizál ezzel:

Meg ezzel:

Valamint láss csudát, ezzel is:



Csempésztem bele egy pici aranyat is ;)
Leírásokat találsz a mintákhoz a linkeken:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...