2013. február 8., péntek

Szívmintás mobilfüggő

No, mindjárt itt a Valentin-nap, ehhez kapcsolódva olvastam egy cikkben, hogy ez sokaknak nagyjából akkora terrorfenyegetettséget jelent, mint mondjuk a karácsony. Ezért - meg mert hálás téma - rádolgozunk kissé a szívmintákra. Jut egy mára is, valamint jövő héten mindennap jövök egy szíves ékszermintával, lehet majd válogatni.

Nem tudok nem belegondolni a szituációba, hogy nagy arányban lányok gyöngyfűznek (üdv a fiú kivételeknek :) és szerintem fura egy pasasnak szívmintás gyöngycuccot ajándékozni még Valentin-napkor is, de eltekintünk most ettől, mert sokan szeretitek a szíveket, lesz hova kerüljön más célból. És hogy akkor mi a frászkarikát ajándékozhatnál, arra nézve nem tudok sajnos ötletelni - főleg, hogy mi nem ünneplünk ilyenkor. Hm. Ajánlanám mondjuk az ezpontaz.hu-t. Már próbáltam ötlethiányos időszakomban, kedvencem a billentyűzetre - vagy máshova - ragasztható pánik gomb, amit előre nem jelzett ajándékként kaptam a megrendelésem mellé.

Szóval ne kanyarodjunk túl messzire: a világ talán legegyszerűbb peyote mintáját hoztam mára, párosítva hozzá a minta gyöngyszövés variációját is.
Nagyon keskeny (9 gyöngy) - tökéletesen alkalmas ezért mobilfüggőnek is - ezen kívül ismétlődő apró mintát ábrázol, tehát olyan hosszúságúra fűzöd, amekkorára szeretnéd.



És itt a gyöngyszövés is:


A peyote mintánál páratlan peyote technikát kell alkalmaznod. Sokan nem szeretik, de nem olyan riasztó, én egyre inkább kedvelem, megtalálod ITT.

Színkódok:

Jövő héten várlak szívezni :)

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...