2013. április 24., szerda

Tavaszi virágos minta

No, az a harci helyzet, hogy nemsokára anyák napja lesz. Az anyukák is lányok, tehát legtöbbjük szereti a gyöngyből készült csecsebecsét, a gyöngyösöknek tehát ez az egyik legkönnyebben ajándékozható ünnepük :) (azért ez a magas intelligenciahányadost igénylő levezetés kiveri a biztosítékot, nem? :D )

A lényeg, hogy a fentiekkel újat nyilván nem mondtam, viszont peyote mintával tudok szolgálni, virágossal-széppel-tavaszival.
Azt kell tudni elöljáróban a mintáról, hogy van hozzávaló karkötő is. Egyelőre csak peyote - kacérkodtam a gyöngyszövés verzióval, de sehogy sem tetszett, még szöszölök vele, de nem ígérem.
Tehát alant a mai minta - kerek -, karkötő párját pedig itt találod letölthetőben (pdf): http://bigyibogyo.com/mintak/tavasziviragok.pdf

Színek és formavilág (design :P ) ugyanaz - hiszen ettől tartoznak össze.

Link a képen és itt: http://bigyibogyo.com/mintak/tavaszikerek.pdf

Remélem, hogy a linkek működnek - a facebook-on nincs ez mindig így, konkrétan egy számomra teljesen vadidegen oldalra mutatnak (onotiw.dnset.com), amit aztán nem is talál a böngésző. A blogos linkek működnek, csak a bigyibogyo.com-osok nem. És csak a facén. Több, mint dühítő. Akit megkérdeztünk és ért is hozzá, annak a második neve a "majdholnap", a harmadik meg a "jajelfelejtettem", úgyhogy nem tudom, mikor oldódik meg a probléma, addig azt tudom mondani, hogy ne kopizz, ne kattints, hanem írj. Éljen a grafománia :)

(ja és aki tud bármit az onotiw.dnset.com-ról, azt tárt fülekkel hallgatom. Egyáltalán mi a harag ez? why? warum? mértmértmért? összeesküvést szimatolok :P )

2 megjegyzés:

  1. Kedves Biribogyó! Nem olyan rég fedeztem fel a blogod, de már sokat kalandoztam rajta, sok segítséget kaptam és szuper mintákat, ezt díjazni szerettem volna. Kukkants be kérlek a Dittis dolgok blogomra, ott elolvashatod és "átveheted". :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúú, Ditti, de szuper vagy :) Köszönöm szépen, nagyon jólesik :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...