2012. december 27., csütörtök

Fekete, fehér, arany

Nem tűntem ám el végleg :)
Először is nagyon kellemes utókarácsonyi-előszilveszteri hétközepét kívánok, remélem, jól telt a karácsony, valamint fergeteges buli készül szilveszterre. Meg persze azt is remélem, hogy nem dolgozol, ilyenkor pihenni kell, meg olyasmit csinálni, amit szeretsz. Például (természetesen) gyöngyözni :)

Én is kivettem a jóleső karácsonyi szabimat, most azonban hoztam egy mintát, ami ékszernek elkészítve alkalmas akár bulira, színházba, szilveszterre - vagyis mindenféle alkalomra, ahol csininek illik lenni, vagy csini szeretnél lenni. Most az részletkérdés, hogy természetesen (girlpower) csinik vagyunk kitérdelt mackógatyában is ;)

Nem maradnak ki a gyöngyszövés technika rajongói sem a jóból, mert a karkötő verzióból készítettem gyöngyszövés mintát is - ha tetszik és sürgősen szeretnéd is megcsinálni mondjuk hétfőig, akkor azt is figyelembe veheted, hogy lényegesen gyorsabb elkészíteni, mint a peyote-ot.
Ezen kívül itt a szokásos kerek peyote minta is, ez szépen illik a karkötőkhöz, úgyhogy akár szettet is készíthetsz!

A következő kódú gyöngyökre lesz szükséged:


Magyarul matt fekete, fényes fekete, arany és fehér.

Végül pedig a minták:

Peyote karkötő

Gyöngyszövés karkötő

Kerek peyote medál


Remélem, tetszenek :) Nem felejtettem el a bigyibogyós karácsonyi ajándékokat sem, holnap szaladok a postára ;)

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...